امروزه شهر تهران به دلیل ازدحام زیاد جمعیت بسیار شلوغ است و افراد در چنین شهر شلوغی نمی توانند یک زندگی آرام را داشته باشند به همین دلیل طی سال های اخیر اغلب افراد در پی خرید یک ملک بخصوص باغ ویلا در جایی آرام هستند.
اغلب افراد خرید باغ ویلا در شهریار را انتخاب می کنند و همواره تلاش می کنند تا یک ملک مناسب مانند باغ ویلا در شهریار که دارای متراژ و قیمتی مناسب باشد را تهیه کنند.

شاید بسیاری از افراد این سوال را داشته باشند که چرا اغلب مردم تلاش می کنند تا خرید باغ ویلا یا ویلا  را انجام دهند. شهریار منطقه ای خوش آب و هوا در 40 کیلومتری تهران بزرگ است که جزو مناطق بسیار آرام به شمار می رود و عاری از هر گونه سر و صدا و آلودگی هوا است. افرادی که خرید باغ ویلا در شهریار را انجام می دهند همواره رضایتمندی خود را از ملک های آن منطقه اعلام کرده اند.

یکی از مهمترین دلایل افراد برای خرید باغ ویلا در شهریار نزدیکی این منطقه با تهران است زیرا افراد تمایل دارند که چنین ملک هایی را در نزدیکترین فاصله زمانی و مکانی با محل کار خود خریداری کنند تا هنگام تردد دچار مشکل نشوند.
متاسفانه شهر تهران به دلیل پایتخت بودن بیشترین فرصت شغلی را دارد به همین دلیل اغلب افراد از شهرهای مختلف و یا حتی از برخی کشورهای همجوار برای پیدا کردن شغل و کسب درآمد به این شهر مهاجرت می کنند و همین امر باعث شلوغی دو چندان آن شده است.

خرید باغ ویلا در منطقه خوش آب و هوای شهریار

خرید باغ ویلا در شهریار و لذت تجربه یک زندگی آرام و بدون هیاهو

در پی مهاجرت افراد تعداد موتورسیکلت ها و ماشین ها برای استفاده بیشتر می شود و همین امر باعث افزایش آلاینده ها و آلودگی هوا نیز بیشتر می شود و این یک دیگر از دلایل مهم دیگر افراد برای رهایی از این گونه مشکلات و نبود هوای سالم است تا خرید باغ ویلا  را انجام دهند.

شاید بسیاری از افراد به این مسئله فکر کنند که اگر قرار باشد که هزینه ای را برای خرید باغ ویلا پرداخت کنند چرا آن را در شمال ایران که دارای طبیعتی بکر است انجام ندهند در ادامه مطلب به طور کامل توضیحاتی در این زمینه خواهیم داد.

منطقه شهریار هم نیز مانند شمال ایران دارای آب و هوایی فوق العاده است البته با برخی تفاوت ها که همین وجه تمایز باعث می شود تا افراد تمایل زیادی برای خرید باغ ویلا در شهریار نسبت به شمال ایران داشته باشند.
این منطقه به دلیل داشتن باغ های زیاد دارای آب و هوایی خوب و مطبوع است و به داشتن درخت های میوه بهاری و تابستانی معروف است و منطقه ای آرام و بدون هیاهو نیز می باشد و افرادی که خرید باغ ویلا در شهریار را انجام می دهند می توانند یک زندگی آرام و بدون هیاهو را تجربه کنند و از هوای بکر آن لذت ببرند.

گفتنی است که یکی از مهمترین دلایل افراد برای خرید باغ ویلا در شهریار نسبت به شمال ایران بعد مسافتی آن است و افراد می توانند یک ملک را در شهریار برای گذراندن زندگی روزمره انتخاب کنند و به راحتی در کوتاه ترین زمان به محل کار خود حتی اگر در مرکز تهران قرار داشته باشد؛ برسند اما اگر افراد یک ویلا را در شمال ایران خریداری کنند تنها می توانند در زمان تعطیلات و در برخی مواقع آخر هفته هایی که در پی آن چند روز تعطیلات رسمی است بروند و در زمان های دیگر امکان استفاده از چنین ملک هایی برای گذراندن زندگی روزمره وجود ندارد زیرا بعد مسافتی آن تا تهران زیاد است.

طی سال های اخیر در منطقه شهریار  و دیگر مناطق نزدیک آن مانند کردزار ، کردامیر ، تیسفون ، شهرک ولفجر، وحیدیه، ابراهیم آباد و بکه باغ ویلاهای زیادی ساخته شده که دارای مساحت های مختلفی هستند و افراد با توجه به توان مالی که دارند می توانند بهترین آن را برای گذراندن زندگی و پس اندازی برای آینده خود و فرزندانشان انتخاب و خریداری کنند.

خرید باغ ویلا در شهریار و لذت تجربه یک زندگی آرام و بدون هیاهو

خرید باغ ویلا در شهریار و امکانات خاص امنیتی

افرادی که قصد خرید باغ ویلا در شهریار را دارند باید بدانند که مساحت ملک های این منطقه از 200 متر مربع تا 10000 متر مربع است. اما ملک هایی که دارای مساحت بین 200 تا 500 متر مربع هستند جزو پر فروش ترین ملک ها به شمار می روند زیرا که از قیمت مناسبی برخوردار هستند.
از دیگر دلایل افراد برای خرید باغ ویلا در شهریار این است که ملک های این منطقه دارای امنیت بسیار بالایی هستند زیرا برخی از آنها در منطقه ای که شهرکی با نگهبانی هستند قرا دارند و ورود و خروج افراد کاملا  توسط نگهبان های شبانه روزی کنترل می شود و هیچ فردی بدون اجازه صاحب ملک حق ورود به آن منطقه را ندارد.

برخی دیگر از باغ ویلا های بزرگ که خارج از شهرک با نگهبانی قرار دارند خود آنها یا دارای سوئیت مجزا برای سرایداری و نگهبانی هستند یا دارای سیستم های امنیتی از جمله دزدگیر دوربین مدار بسته امنیتی هستند. همین امر باعث می شود تا افراد با خیالی آسوده بتوانند خرید باغ ویلا در شهریار را انجام دهند و بدون هیچ دغدغه و نگرانی بتوانند ملک خود را هنگام سفر رفتن خالی و بدون سکنه نگه دارند.

گفتنی است که اغلب باغ ویلاهای منطقه شهریار دارای امکانات بی نظیر رفاهی مانند استخر، جکوزی، ساختمان های لوکس و لاکچری، محوطه سازی زیبا در فضای باغ، آلاچیق بزرگ برای برگزاری جشن ها و دورهمی های خانوادگی، باربیکیو که امروزه کاربرد زیادی دارند، آبنماهای بسیار خاص که  زیبایی ملک را دو چندان می کنند، درخت های میوه متنوع، زمین تنیس، روف گاردن، شاه نشین با چشم انداز های فوق العاده هستند.

همین امکانات بی نظیر باعث می شود تا افراد انگیزه بیشتری برای خرید ویلا در شهریار داشته باشند چون داشتن چنین امکاناتی به صورت یکجا در یک ویلا یا باغ تقریبا غیر ممکن است و اگر هم باشد دارای قیمت بالایی خواهند بود اما باغ ویلاهای منطقه شهریار که همه این امکانات را دارند دارای قیمت بسیار خوبی هستند.